Klachten
Klachtenprocedure – Wij helpen je graag!
Heb je een klacht over onze service, producten of dienstverlening?
Dat vinden wij erg vervelend. Wij doen er alles aan om jouw klacht snel, eerlijk en naar tevredenheid op te lossen. Klanttevredenheid is voor ons belangrijk en daarom nodigen wij je uit om direct contact met ons op te nemen.
Zo verloopt onze klachtenprocedure
Wanneer je een klacht bij ons indient, doorlopen wij de volgende stappen:
-
Onderzoek naar de klacht – We achterhalen de oorzaak van het probleem.
-
Persoonlijk contact – We nemen contact met je op om samen tot een oplossing te komen.
-
Opvolging van afspraken – We zorgen ervoor dat gemaakte afspraken worden nagekomen.
-
Voorkomen van herhaling – We gebruiken jouw feedback om toekomstige klachten te voorkomen.
Niet eens met de oplossing?
Ben je het niet eens met onze geboden oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kun je jouw klacht voorleggen aan de Europese Geschillencommissie via het officiële Europese ODR Platform
Zo zorgen we ervoor dat je altijd een eerlijke en onafhankelijke beoordeling van je klacht kunt krijgen.

